google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Magazin haberleri | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Magazin haberleri

Cumartesi, Şubat 03, 2007
0 elemanlı yorum kümesi


KENDİSİ HAKKINDA SÖYLENENLERE NEDEN BU KADAR BAĞIRIP ÇAĞIRIYOR? NEDEN TELEVİZYONDA PROGRAM YAPMIYOR? 1/2’DEN ÇARPICI AÇIKLAMALAR!.. *

Matematik TV adlı kanalda “Kesir Show” programına konuk olan 1/2 çarpıcı itiraflarda bulundu!.. *

Kendisine yıllardır yapılan “yarım kesir” yakıştırmasını hiç beğenmediğini söyleyen 1/2, “Benim yaptığım işin adı yarım değil, ben de yarım yapan kişi değilim. Zaten yarım yapan kişiye de yarım kesir denmez” dedi!..

*Üslü sayıların en popüler sayısı olmasına rağmen televizyonda neden program yapmadığının sorulmasına üzerine 1/2, “Bidolu teklif aldım ama televizyonda başarılı olacağımı sanmıyorum. Televizyonu bir türlü sevmedim ve hiçbir zaman acaba yapsam mı diye de düşünmedim” dedi!..*

aylak abaküs haber ajansı (aptallara güzel gelen haberler servisi)

* Başlıklar her zaman kırmızıdır. Çok önemli imajı verir, küçük beyinli okurlara. Bilerek seçilir.* Asıl yazıdan önce, bir sürü gereksiz cümle sıralar.* O kadar konuşmanın arasından işine yarayanı seçer, yani en gereksiz olanı bulur.* En sona bırakır, başta çok önemli dediklerini ve görüldüğü gibi hiçte önemli değildir bu.








Televizyonda Haberin Magazinleşmesi

Hakan Ergül

İLETİŞİM YAYINLARI

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz