Özel Arama

Magazin haberleri

KENDİSİ HAKKINDA SÖYLENENLERE NEDEN BU KADAR BAĞIRIP ÇAĞIRIYOR? NEDEN TELEVİZYONDA PROGRAM YAPMIYOR? 1/2’DEN ÇARPICI AÇIKLAMALAR!.. *

Matematik TV adlı kanalda “Kesir Show” programına konuk olan 1/2 çarpıcı itiraflarda bulundu!.. *

Kendisine yıllardır yapılan “yarım kesir” yakıştırmasını hiç beğenmediğini söyleyen 1/2, “Benim yaptığım işin adı yarım değil, ben de yarım yapan kişi değilim. Zaten yarım yapan kişiye de yarım kesir denmez” dedi!..

*Üslü sayıların en popüler sayısı olmasına rağmen televizyonda neden program yapmadığının sorulmasına üzerine 1/2, “Bidolu teklif aldım ama televizyonda başarılı olacağımı sanmıyorum. Televizyonu bir türlü sevmedim ve hiçbir zaman acaba yapsam mı diye de düşünmedim” dedi!..*

aylak abaküs haber ajansı (aptallara güzel gelen haberler servisi)

* Başlıklar her zaman kırmızıdır. Çok önemli imajı verir, küçük beyinli okurlara. Bilerek seçilir.* Asıl yazıdan önce, bir sürü gereksiz cümle sıralar.* O kadar konuşmanın arasından işine yarayanı seçer, yani en gereksiz olanı bulur.* En sona bırakır, başta çok önemli dediklerini ve görüldüğü gibi hiçte önemli değildir bu.








Televizyonda Haberin Magazinleşmesi

Hakan Ergül

İLETİŞİM YAYINLARI


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 elemanlı yorum kümesi: on "Magazin haberleri"

Yorum Gönder

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.