google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Mektup var: Güzin Abla'ya | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Mektup var: Güzin Abla'ya

Pazar, Şubat 18, 2007
0 elemanlı yorum kümesi



Merhaba gözüm kenar abla. Köşenizi ailecek okuyoruz ve pek beğeniyoruz. Neyse işte, gözüm abla, böyle bir giriş yapmak istedim, diğer mektuplar gibi olsun dedim. Bir de böyle bir giriş yaparsam, beni diğerlerinden daha önce okursun diye düşündüm.Gözüm kenar abla, sana abla diyorum çünkü, ben 17 yaşında genç bir kenarım. Daha 17 ‘yim ama lütfen, siz de Teoman gibi küçümsemeyin. Ve beni dinleyin, çünkü kafam çok karışık.

Gözüm kenar abla, bundan 3 ya da bilemedin 4 ay önce bir üçgen kafede yemek yerken, çok yakışıklı bir kenarla karşılaştım. Birbirimize aşık olmamamız için hiçbir neden yoktu. Biz de eros’un bize verdiği yetkiye dayanarak, hemen birbirimize koştuk, sarıldık. Neler oluyor, demeden kare bir alandaki kırlara koştuk. Hiç durmadık, çiçek toplamak, bir üçgenin köşelerini izlemek, sinemaya-tiyatroya-konsere gitmek gibi etkinliklerde bulunduk. Çok mutluyduk. Ama işte, gözüm abla bu mutluluk kısa sürdü çünkü onu, bilmediğim bir üçgende başka bir kenarla yakaladım ve oracıkta ayrıldık. Ama onu asla unutamadım çünkü karnımda onun acısını ve açısını taşıyorum.

Kenar Abla, şimdi kendisi bana dönmek istiyor, çok pişman olduğundan bahsediyor, daha çok şeyler anlatacaktı ama, kapıyı yüzüne kapattım ve kendi odama kaçtım. Hala dışardan sesi geliyor. Abla bana acele bir cevap yazar mısın? Babam her an eve gelecek diye korkuyorum. Şimdi ne yapmalıyım? Kapıyı açmalı mıyım yoksa, aptal gururumla uzun yıllar yaşamalıyım?

Rumuz: umutsuz-kafası karışık-ama hepsinden önemlisi gururlu

Sevgili küçük kenarım,

Senin bu yazdıkların hiçte mantıklı gelmedi. Beni okumayı bırak, git kapıyı aç. Baban değildir, korkma. Çünkü, sevenler kapının yanından kolay kolay ayrılmaz. Ayrıca babandan korkma, iki kenar birbirini sevdikten sonra kimse onları ayırmaz. Kapıyı aç tekrar eski günlerdeki gibi olabilirsin, aranızdaki açıyı düşün bir de, bırak gururu. Bırak beni de okumayı, koş diyorum sana. Ne diyordum, hem sonra bu karnındaki açıya kim bakacak değil mi, brezilya mı burası, hangi dizi de yaşıyorsun sen, neyse neyse kapıyı açtın diye böyle konuşuyorum, sen bana bakma, kapıya bak. Ali ata baksın, sen kapıya bak. Bak kenar bak. Kenar eve gel. Koş kenar koş. Mutlu ol.

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz