google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Sayilar ve Aynadaki Monologlari | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Sayilar ve Aynadaki Monologlari

Cuma, Şubat 23, 2007
0 elemanlı yorum kümesi



-"Biz galiba basit bir hayat yaşıyoruz. Hayır hayır, sen değil daha çok ben. Sen hergün dört işlemde bulunuyorsun, ne bu böyle monoton manyak seni. Aynadakine dedim bunları. Sonra aynadaki küstü tabi. Özür diledim hemen, barıştık. Artık basit konulardan tartışmayacakmışız. Öyle dedi. " (3 ya da 5)

- "Birin yarısı kadar bile olamadın, doğru düzgün akla gelmiyorsun hala. Eline geçen üç kuruş parayla nereye kadar dayanabilirsin ki. Keşke, 1/2 olsaymışım. O zaman nasıl da rahat ederdin. Düşünsene herkes saymaya nasıl olsa birle başlıyor ve hemen akla ben gelirdim. Sonra hemen televizyon teklifleri, çarpım tablosunun üstünde sahneye çıkmak, diğer kesirlerle düzeyli ilişkiler. Ah, ah." (1/3)

- Çarpma işlemlerinde kimsenin seni umursadığı yok. Neymiş efendim, sonuçları değiştiremezmişim. Tamam bunu ben de biliyorum ama, ne diye üzerimi çiziyorsun anlamadım. Beni beğenmiyorsunuz diyeceğim; olmayacak, aptal bir karakter olacağım anında. Neyse neyse, bekletmeyim çarpma işlemini. Sonra işimden olacağım. (1)

Not: Yazarken Piyale Madra 'nın karikatürlerinden etkilendim. Hepsi, çok güzeller.









Monologlar ve Tekerlemeler

Baha Dürder

REMZİ KİTABEVİ

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz