google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w 1 Sayısı röportajı | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

1 Sayısı röportajı

Pazartesi, Ocak 15, 2007
0 elemanlı yorum kümesi



Neden sayı olmak için 1 ‘i tercih ettiniz?

-Bir olayın başını çekmeyi çok seviyorum. Halay başı, sıra başı olmak mesela, ne kadar zevklidir. Başlamayı seviyorum aslında biraz da. Sayı saydıkları zamanlarda, çocukların ilk benden bahsetmeleri çok hoşuma gidiyor. Sonra birdirbir oynamaları da öyle. (gülüşmeler)

Her şeyin sizinle başlaması, diğer sayıları kıskandırmıyor mu?

-Evet, bu doğru her şey benimle başlamış olabilir. Ama sırf bu yüzden, böyle saçma bir davranış sergileyen bir sayıya rastlamadım. Biz zaten onlarla uyum içindeyiz. Mesela başka başka 1 olan arkadaşlarla el ele verirsek, ancak 2, 3, 4 gibi sayılar ortaya çıkabilir. Bu yüzden tam tersi durumlar da söz konusu. Bazı sayı arkadaşlar benden imza istiyor, çünkü her an diğer sayılar olmaya hazır olduğum için, bu anımı kaçırmak istemezler değil mi?

Peki diğer sayılardan teşvik primi aldığınız doğru mu?

-Yok böyle bir şey. Bunu nerden çıkardınız? Bu kadar aşağılık bir sayı değilim. Bunu yapmadığımı dört işlemlerden anlayabilirsiniz zaten. Bu dört işlemler sistemi hala çok iyi işliyor. Sizce de bu yeterli değil mi?

Sıfır sayısıyla aranız nasıl, sizi de etkisiz yapmak istiyor mu?

-Sıfır sayısından herkes gibi ben de korkarım. Bu aslında biraz da var olmayı sevmekle alakalı. Bir şeyleri sevdiğinize göre benim gibi, bunları kaybetmekte hoşunuza gitmeyecektir. İşte, çarpma işlemlerinde fazla yan yana gelmemeye çalışıyorum. Ama çok istenildiği vakit, haliyle çarpma işlemlerinde olmak gerekiyor. Yine de onu severim, çünkü benim varlığımı hatırlatıyor.

Peki, eksi olduğunuz anlarda neler hissediyorsunuz?

-Bunları düşünmemeye çalışıyorum aslında. Çünkü -1 olarak yaşadığım günler aklıma geliyor. Kimse sizinle arkadaşlık kurmak istemiyor. Sizde eksilen bir şeyler olduğunu başka sayıların bakışlarından anlıyorsunuz. Bu çok acı bir şey. Diğer sayıların yardım etmesini beklemek gerekiyor ve bu bazen çok uzun sürebiliyor. Aslında eksi olduğum için değil, elini uzatan kimse olmadığı için üzülüyorum.

Zamanın sizinle başlamasını ister miydiniz?

-Hem de çok. Düşünsenize yıllar sizinle başlıyor ve dünyanın yaşı an be an ortada. Gerçi bu durum bazı devlet memurlarının ve muhasebecilerin işini zorlaştırabilirdi. O yüzden onları da düşünüyorum. Sonuçta benim keşfedilmemle alakalı bir durum bu. Biz zamanla uyum içindeyizdir. Bildiğiniz gibi. Miladi olsun olmasın, her takvime gerekli yardımı yapmışızdır, yapmaya da devam ederiz. Neyse fazla zaman kaybetmeyelim, gitmeliyim.

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz