google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w İki tane ikilem (dilemma) | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

İki tane ikilem (dilemma)

Salı, Mart 20, 2007
0 elemanlı yorum kümesi


Ve karşınızda: A kümesinin Bir Elemanı

A kümesinde çalışmanın ne demek olduğunu bilmiyorsun. Ben de bilmiyordum. Tanıdık bir elemana rastladım; anlatma dediğim halde anlattı. Ben de, ‘dinleme be şunu’, dediğim halde dinledim. Sonra sihirbaz gibi davranıp, cebindeki başvuru formunu çıkardı. Ben, bakakaldım sonra da doldurmak durumunda kaldım. Ve işe başlamak zorunda kaldım. Aklımda B kümesi olduğu halde.

A kümesinde çalışmanın ne demek olduğunu bilmiyorsun. Hemen söyleyeyim, berbattır, pistir, hatta kakadır. Sabah kargalarla beraber uyanmalısın. Hadi uyandın, diyelim işe gidersin, çalışmaya başlarsın; kesişme birleşme derken zaman geçer. Aklın B kümesindedir. Bir saat olur, iki saat olur; hiç eğlenmemişsindir, düşünceler içindesindir. Evet, aklın, biraz kaldıysa tabi, hala B kümesindedir. İş biter, yolda B kümesinin elemanlarına rastlamamak için devekuşu olursun. Beceremezsin, sonra durursun; karşına geçer, bir güzel dinlersin. Eve gidersin, televizyonun karşısında kalır, yine B kümesini düşünürsün. Reklamlarda bu kümeye rastlamamak için uğraş verirsin, ama olmaz. Ben eski iş yerine dönemem. B kümesi beni bir daha kabul etmez. A kümesinde çalışmanın ne demek olduğunu bilmiyorsun. Nerden bileceksin?


*** Şimdi de, bir eşittir işareti ***

İki yanımda sayı olması ne güzel. Hem sağımda var, hem solumda. Karşı karşıya olduklarına göre, değişen bir şey yok. Çünkü ben olduğum yerde kalıyorum. Olanları izliyorum hem, hangisinin nereye hareketleneceğini merak ediyorum. Birden herkes sağ yapıyor, sonra aynı herkes sol yapıyor. Gittikçe azalıyorlar, sonuç kalıyor, bir de ben kalıyorum. Hiçbir yere gidemiyorum, olduğum yerdeyim. Tüm sayılar dışarıda, ben içindeyim. Ben içindeyim, dört işlemler içinde, sonuçlar içinde. Sonra sonuçlar var ama, sağda mı kalsam, solda mı kalsam karar veremiyorum. Soğan sarımsaklarım bitiyor, yönlerimi kaybediyorum. Ve bütün sonuçlar muhtemelen, sağımı bulur; ben soluma bakar bakar, ağlarım.

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz