Özel Arama

Reklam senaryosu: Denklem Maçları Matematik TV' de


Matematik stadyumunun yorumcularıyla yaptığımız bir reklam senaryosu ile karşınızdayız.

Bir 2x + 5 =13 + 3x
İki 5 – 13 + 2x = 3x
Üç - 8 = 3x – 2x
Son x = -8 ve GOOOOL !

Hipotenüs Bey: Hocam şimdi, pozisyon belli. Birinci pozisyonda bütün oyuncular ceza sahasında, bakın o kalabalığı görüyorsunuz değil mi? Özellikle 13 'e dikkat edin nasıl da hareketli.

Pi Sayısı: Evet, görüyorum tabi ki, hepsi nasıl güzel duruyorlar öyle, pek sevimliler.

A kümesi: Hepsini öyle ayrı görmeye dayanamaz insan şu hale bakın. Hemen onları eleman haline getirmeli. Özellikle şu 13 öyle söylendiği kadar fena bir sayı değil, hani.

Hipotenüs Bey: Bırakın şimdi bu elemanlaştırma işlerini. İkinci pozisyonu görmüyor musunuz? Ne kadar şık bir hareket. 3x kalede yalnız başına bırakılıyor.

A kümesi: İyi de, tek başına yapması doğru değil, bir küme içerisinde yapsalardı bari.

Pi sayısı: Ben çok beğendim mesela. Üçüncü pozisyondan daha gösterişli olmuş.

Hipotenüs Bey: Olur mu efendim, ben ikinci pozisyon derim. Baksanıza ne süper hareketler öyle.

A kümesi: İyi ama, üçüncü pozisyon olmazsa gol nasıl atılacak? Ben üç derim. Hatta bu pozisyonu yapan oyuncuyu kendi kümeme bile katmayı düşünüyorum.

Hipotenüs Bey: İyi tamam hadi, öyle olsun bakalım. Gol pozisyonu da fena değil hani, ceza sahası bomboş, kaleciyle karşı karşıya. Tam beleş bir pozisyon. Ve x sayısının kaç olduğunu görebiliyoruz.

Pi sayısı: Ah, evet. Tam sizin sevdiğiniz pozisyonlardan.

Hipotenüs Bey: Hayır, efendim dedim ya; ikinci pozisyon diye. Hani bunu da bağlamak için dedim.

A kümesi: Ne bağlaması yahu?

Hipotenüs Bey: Sloganı kim söyleyecek onu bağlamayacak mıyız? (hepsine jeton aynı anda düşer)

Hep birlikte: Denklem maçları sadece Matematik Tv ‘de.

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

2 elemanlı yorum kümesi: on "Reklam senaryosu: Denklem Maçları Matematik TV' de"

yengeç dedi ki...

sonunda alan adı sorunun çözülmüş =)

Bi' de basketbol haberi bekliyorum =P

burcyni dedi ki...

bi çocuğun matematik sınavında aklından geçenlere ayna tutulmasını istiyorum.. çok şey mi bekliyorum :P

o gol değildi:)

Yorum Gönder

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.