google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Geometrik Şekillerden Paralelkenar ile özel röportaj | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Geometrik Şekillerden Paralelkenar ile özel röportaj

Perşembe, Nisan 05, 2007
3 elemanlı yorum kümesi



Birbirlerine paralel kenarları olan diğer geometrik şekiller size benziyor sanki. Ne dersiniz?

Evet, mesela birçok arkadaşımın benden öykündüğünü söyleyebilirim. Onlara bu yüzden kızamam tabi ki, hatta onları hoşgörüyle karşılarım. Kendi varlığımı hatırlatıyorlar, çünkü.

Kendi yapınızı oluştururken, en çok neye dikkat ettiniz?

Kenarlarıma dikkat ettim elbet. Hepsinin de uyum için de olması için çok çabaladım. Bu yüzden karşılıklı kenarlarımın birbirine eşit olmasını istedim. Sonra bir de açılar var, tabi. Onlar da aynı şekilde birbirlerine eşitler. Evet, bildiniz.

Köşegenleriniz için neler söyleyeceksiniz. Onlar için de aynı özeni gösterdiniz mi?

Köşegenlerim sayesinde kolaylıkla dört parçaya ayrılabilirim, birbirine eşit kardeş üçgenler olabilirim. Bu özelliğimi de çok severim.

Ünlü bir şekilsiniz, bu sizi zorluyor mu?

Geometri camiasında gözde bir şekil olduğum doğru. Mesela tren raylarında veya elektrik tellerinin sıralanışında ben akla gelirim. Ama yine de ön planda olmak niyetinde değilim. Magazin programlarından ve dizilerden davetler aldım ama, hiçbirine gitmedim. Kapladığım alan kadar konuşulsun yeter bana. Yükseklik ve tabanlarıma neden öyle baktınız hemen, zorlanmayın ben size hesaplarım şimdi, alanımı. Siz de manşet atarsınız hemen. size çok lazım ya.

Hayır, manşet atmaktan yana değilim. Devam edelim, dilersiniz. Hayattaki en büyük korkunuz nedir?

Açılarımı kaybetmek. Biz geometrik şekiller için, tek sahip olduğumuz anlam bana göre onlardır. Bu yüzden onlara gözümüz gibi bakmaya çalışırım ve kaybetmek istemem.

En büyük hayaliniz?

Beşgen olmak.

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

3 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Emir Bey dedi ki...

baklava dilimli kazaklar gelir gözüme paralel kenar deyince =)

Adsız dedi ki...

Bari hedefi yüksek tutsaymış beşgen diil de şöle "daha fazla gen"li bişey olmak isteşeymiş. Gözümden düştü. :PP

Tugc dedi ki...

severim ben paralelkenari. Sorun cikarmamistir bana hic. Anlayislidir.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz