Özel Arama

Fibonacci Sayıları ile Ölçüm Yapmak



Mimarlar ve yakın arkadaşları mühendisler filan, "golden mean" denilen binadaki ilkeleri taklit edip durmuşlar. Bunu dört bin yıldan beri yapmışlar, hem de. İşte böylesine işe yarar sayılardır bunlar, güzel okurum benim. Videodaki matematik sever arkadaşta bunu anlatmaya çalışıyor, evet bildin. İnanmayanlar için de ölçme aletleri kullanıyor, bunlarla büyük uğraş veriyor, garibim.

"video blog yazdım, rahatladım" departmanı iyi günler diler.

(abaküs)


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

5 elemanlı yorum kümesi: on "Fibonacci Sayıları ile Ölçüm Yapmak"

Emir Bey dedi ki...

mükemmel oran diye bir şeyler vardı o neydi ? sanki onu çağrıştırdı bana, doğadaki herşeyin boyut oranlarını oluşturan bir sayı ?

eysean dedi ki...

haa, anladım ben. vay anasını beh :)

fea dedi ki...

emir bey;altın orandan mı bahsediyorsunuz;insan vücudunda ağaç dallarında, kabaca doğada rastlanan orandır kendileri.

Kemal Can dedi ki...

Bu bilgilendirme için teşekkürler.

aylak abaküs dedi ki...

Ben de bu bilgilendirme için videodaki abiye teşekkür ediyorum. Epey uğraş vermiş hem :)

Yorum Gönder

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.