google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Siyasi Parti Anketleri / Sonuçları | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Siyasi Parti Anketleri / Sonuçları

Salı, Mayıs 29, 2007
0 elemanlı yorum kümesi



Yılın anketini sadece bizim haber servisimiz ele geçirdi. Anketimizi 100 açı ve 100 kenar üzerinde uyguladık. Hiçbirisinin cevaplarını değiştirmeye cesaret edemedik, geometri halkının nabzını tutmaya çalıştık ve tuttuğumuz bu nabzı bırakmadık. Üstelik bir ilke imza atarak neden seçtiklerini sorduk, ilginç cevaplar aldık.



Açıları Sevindirme Partisi ‘ni seçenlerin bazı nedenleri

1) Yıllardır sevinmedik. Bu yeni parti, hükümete tepki oylarını toplayacak gibi gözüküyor. Kendisine başarılar diliyorum, hemen.

2) İçimdeki çocuğun sevincine kulak vereceğim. Bundan başka bir sebep düşünemiyorum.

Kenar Kusar Partisi 'ni seçenlerin bazı nedenleri

1) Açı kenar bağlantıları tekrardan gözden geçirileceği için oy vermeyi düşünüyorum. Ama benim anlamadığım bir şey var. Bu gözden geçirme derken ne kastediliyor? Ama olsun sanki, bütün kenarlar anlayarak mı, oy veriyor.

2) Attığı nutukları dinlerken her seferinde mest oluyorum. Bir kere adamın ses tonu ve mimikleri harika. Ayrıca fotoğraflardaki sanatçı duruşu da hayli etkiledi beni. Bu yüzden siyasi duruşuna önem vermiyorum. Rica ederim şekerim, iyi günler sana da.

Geometri Severler Partisi 'ni seçenlerin bazı nedenleri

1) Vallahi, ben geometriyi sevdiğim için veriyorum. Bunca yıl bu topraklar içinde yaşadık. Sırf bu ismi taşıdığı için vermeyi düşünüyorum, evet.

2) Bizim köyün büyükleri ne derse biz onu seçeriz kurban. Bu sene de diğer senelerde olduğu gibi oyumuz bu partiyedir. Neden dersen ben de bilmiyorum ama, karar böyledir, değişmez.


Görüldüğü gibi partiler amaçlarını daha açıklamadan, daha fol ve yumurta ortaya çıkmadan, halkımız kime oy vereceğini biliyor.



Ya da belki de onlar da biliyordur, partilerin arasında belirgin bir farkın olmadığını..


(abaküs)

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz