google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Televizyon Programı (2) : Popstar Alaturka Örneği | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Televizyon Programı (2) : Popstar Alaturka Örneği

Pazar, Mayıs 06, 2007
2 elemanlı yorum kümesi


Sunuculuğunu ve hatta temizlik-yemek-ulaşım işlerini kimselere bırakmadan Abaküs’ ün yaptığı program bu akşam ekranlarda değil, bilemediniz, burada.

Üçgen popstar yarışmasında ilk üçe kalan adaylar bir hayli heyecan içindeler. Geçen hafta, yine birinciliği kimselere kaptırmayan Dik Üçgen bu hafta neler yapacak? Jüri üyelerinden sadece alkış değil, bidolu puan almayı başarabilecek mi? Dar açılı üçgen, hangi marifetlerini sergileyecek, Geniş açılı üçgen ile aralarındaki anlaşmazlık düzelecek mi? Hem sonra, jüri üyeleri puan verirken aklını mı kullanacak, yoksa kalbinin sesini mi dinleyecek? Bütün bu sorulara yanıt aramak için, yarışmacılarımızı orada burada yakaladık ve haliyle sorduk.

1) Dar açılı üçgen: Açılarımın 90 dereceyi geçmemesi için şimdiye kadar çok çaba harcadım. Birbirlerine yakın sayılar olmasına dikkat ettim. Yani ben elimden geleni yaptım, aklıma başka bir şey gelmiyor bu yüzden bu klişeyi tekrarlayım: yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim. Bu hafta “El üçgenlerin açıları dar, bana bakma benim kenarım var” adlı şarkıyı seslendireceğim.

2) Geniş açılı üçgen: Ben de, açı seçimlerimde, açıların 90 dereceden fazla olmasına dikkat ettim. Ancak bu şekilde etrafta gezinebilir, geometri camiasına hizmet verebilirdim. Diğer açılarım haliyle küçüktür. Ama olsun, bu halimden memnunum ve bu yarışmayı kazanacağıma inanıyorum. Zeki Müren ‘den şu üçlüyü seslendireceğim:

“aldığım her kenarın birisi senin-üçgen sarhoşuyum dolaşır köşelerim-attığım her açımın birisi senin”

3) Dik açılı üçgen: Bir tane açım kesinlikle 90 derece olmalıdır bunu yarışmada da gördünüz. Diğer rakiplerimden en önemli farkım ise kenarlarımdır. Bunu pisagor bağıntısından hatırlayanlar olacaktır. Bu halimle bile birinci olabilirim. Sertab Erener’in ‘başını eğme dik tut’ sözü geçen şarkısını söyleyeceğim.


Dar açılı üçgen’i destekliyorsanız, “dar” yazın, boşluk bırakın, “bütün kontörler sana feda olsun” yazın blog kümesine gönderin. Hem oy verin, hem de kendiniz avutma şansını yakalayın.

Geniş açılı üçgeni destekliyorsanız, kollarınızı geniş bir şekilde açın, yok böyle mesaj çekemezsiniz, boş verin, “geniş” yazın, boşluk bırakın, “beni hatırladın mı, ben en iyi üçgen arkadaşınım” yazın, blog kümesine gönderin. Hem oy verin, hem de yarışmayı kazanırsa, ondan pay kapma şansı kazanın.

Dik açılı üçgeni destekliyorsanız, “dik” yazın, blog kümesine gönderin, gerisini bize bırakın. Kendinizi fazla yormayın.

(abaküs)

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

2 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Adsız dedi ki...

favorim geniş açılı üçgen, en güzel şarkıyı o kapmış :)

Adsız dedi ki...

bence dik açılı üçgen iyi yorumlarsa bu hafta birinciliği alır. Zor ve asil bi şarkı seçmiş:)

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz