google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Bisikletini Satan Bir Bilgeden Nasihatler | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Bisikletini Satan Bir Bilgeden Nasihatler

Çarşamba, Haziran 06, 2007
2 elemanlı yorum kümesi


İnsanlara öğüt vermekten sıkıldım. Ki zaten söylediklerimi kendim bile yapmıyorum. Bazılarını da yapmayı unutuyorum. Bundan ötürü matematik ve geometri halkına söyleyeceklerim var. Beni iyi dinlesinler.

- Geometride iyiliksever kenarlar da vardır. Bunları bulun ve istediğiniz bir geometrik şekilde kullanın.

- Sabırlı olmayan sayılara sesleniyorum. Lütfen biraz sakin olun. Dört işlem yaparken acele etmeyin. Sonra sonuçlarınız yanlış çıkar.

- Açıları zengin olan geometrik şekiller, lütfen açılarını paylaşsınlar. Komşu açı oluştursunlar.

(abaküs)

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

2 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Emir Bey dedi ki...

bisikletini satan bilgenin sayılarla ilgili şu sözü beni çok etkilemişti :

"hepsinin yeri ayrı hepsini ayrı ayrı sayıyoruz."

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz