Özel Arama

Bisikletini Satan Bir Bilgeden Nasihatler

İnsanlara öğüt vermekten sıkıldım. Ki zaten söylediklerimi kendim bile yapmıyorum. Bazılarını da yapmayı unutuyorum. Bundan ötürü matematik ve geometri halkına söyleyeceklerim var. Beni iyi dinlesinler.

- Geometride iyiliksever kenarlar da vardır. Bunları bulun ve istediğiniz bir geometrik şekilde kullanın.

- Sabırlı olmayan sayılara sesleniyorum. Lütfen biraz sakin olun. Dört işlem yaparken acele etmeyin. Sonra sonuçlarınız yanlış çıkar.

- Açıları zengin olan geometrik şekiller, lütfen açılarını paylaşsınlar. Komşu açı oluştursunlar.

(abaküs)
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

2 elemanlı yorum kümesi: on "Bisikletini Satan Bir Bilgeden Nasihatler"

Emir Bey dedi ki...

bisikletini satan bilgenin sayılarla ilgili şu sözü beni çok etkilemişti :

"hepsinin yeri ayrı hepsini ayrı ayrı sayıyoruz."

aylakabaküs dedi ki...

evet, bir kez daha şaşırdık :)

Yorum Gönder

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.