Özel Arama

Bak v2: arkadaşlarınla eğlenceli oyunlar oyna!


Bugünkü "bak" köşemizde yine sevilesi, yanağından sıkılası bir siteye yer veriyoruz. Nasıl da mutluyuz.

Biraz çocukça evet ama, sayı severlerin hoşuna gideceğini söyleyebilirim. İşte sınıf içerisinde, mahallede filan oynamak için güzel düşünülmüş. Yani, öyle flash içermiyor ve bilgisayar başında olmak zorunda değiliz


Balon oyunu burada, yarış burada, hem sonra örümcek adam da var burada. Hepsi birden şu halde sıralanmış, burada.

Benim hiç anaokulu öğretmenim olmadı ama olsaydı, bu tür oyunlarla oynayalım derdim. Yoksa mız mız mızmızlanırdım, ühü ühü ağlardım, sızım sızım sızlanırdım.

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 elemanlı yorum kümesi: on "Bak v2: arkadaşlarınla eğlenceli oyunlar oyna!"

Yorum Gönder

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.