google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Bir Pollyanna Severler Günlüğü | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Bir Pollyanna Severler Günlüğü

Cuma, Temmuz 13, 2007
0 elemanlı yorum kümesi


- Geçen gün elimde kalan son elemanımı da kaybettim. Haliyle boş küme olarak dolaşıyorum. Ama olsun en azından hala işlemlere katılabiliyorum. Ve hala kümeyim ve kimlik kartım var. Ve hala çok sevdiğim matematik içerisindeyim. (şaşkın bir küme)

- Yanlışlıkla eksi bir sayı ile çarpıştık. Birdenbire oldu. Ve haliyle neye uğradığımı şaşırdım. Çünkü be de eksi bir değer olmuştum. İyi işte dedim kendime, daha başka neler neler kaybedebilirdim belki de? En azından hala dört işlemlere katılabiliyorum, en azından hayat çok güzel. (sayı doğrusundan garip bir sayı)

- Uzun yıllar birlikte çalıştığım üçgeni bırakmak zorunda kaldım. Diğer kenarlara daha fazla maaş veriliyordu hem de en uzun kenar ben olmama rağmen. İşte yeniden iş bulabildim ama bu sefer en kısa kenar olarak çalışıyorum. Yine de işsiz kalmadığım için kendimi mutlu sayabilirim, evet. (geometri dünyasından bir adet kenar)

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz