google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Mahkemedeki Şahide Cezaevinden Mektup | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Mahkemedeki Şahide Cezaevinden Mektup

Cuma, Temmuz 13, 2007
0 elemanlı yorum kümesi


Sevgili Sayın Şahit,

Bu mektubu sana hapishaneden ya da fakirhanemden yazıyorum. Tabi ikisi de aynı. Evet evet burayı ben işletiyorum, bütün sayılar emrimde. Bu yüzden burada salıncaktaymışım gibi rahatım. Gerektiği kadar saygı görüyorum, tabi gerektiği para da. Bu yüzden iyi ki Mutluk Değer Bankasını soymuşum diyorum. Tabi sayın şahit sana da teşekkür ediyorum, iyi ki seni sayın mahkemenin önünde dövmedim. Son anda çıkıp gelmeseydin, yetişemeseydin, beni bulamasaydın, ne yapardım, melek diyorum. Yani melek gibi adamsın ya da melek gibi şahitsin, diyorum.

Bu arada sen nasılsın? Şahitlik yaptıktan sonra kahraman olabildi mi? Eksi sayılar banka soygunundan sonra artı olabildiler mi?

Neyse neyse şimdi beni arkadaşlar çağırıyor, galiba yeni bir sayı düşmüş buraya. Şu acemiye bir iş hemen. Sen de bana ara sıra yaz olur mu? İş bulamadıysan mesela söylemeyi unutma.

Sevgiler,
Çok kötü bir sayı.

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz