Özel Arama

Şimdi de Radyo Programı Dinle !




Aylak Abaküs Radyosu - İstanbul. Frekans ayarlarınızla sizin yerinize oynama kararı alıp, radyoculuğa soyunduk. Önce bir kare bulduk, sonra onu radyomuza davet ettik. Geometrideki işlerini hallettikten sonra, programımıza katıldı, bizleri kırmadı.Tabi bütün bunlar olurken, yer yer sürç-ü lisan ettik, çünkü bir kareyi ağırlamak kolay değildi efendim. Bu yüzden affola demek niyetindeyim, bildiniz.


Radyomuza yardımlarını esirgemeyen ve radyo anteni almış kadar bizleri sevindiren ean'a ve tabi ki fea 'ya teşekkürler.
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

6 elemanlı yorum kümesi: on "Şimdi de Radyo Programı Dinle !"

burcyni dedi ki...

uzun zamandır gülmemiştim..çok güzeldi..hoşbolduk gibi çıksa da girişte ses..kare bey biraz daha dursa uyuyacak gibi olsa da yine de güzel.sanırım kare beyle röportaj bir disko havasında yapılsa çok eğlenceli olabilirmiş..bir kaç kadeh de ne hale gelirmiş..

söylemeden geçmeyeyim alt kısımdaki börek resmi pek bir güzel geldi.ne yalan diyeyim..

bu blogu unutmadım..bilgine!

aylak abaküs dedi ki...

beğendiğine kare bey ile birlikte sevindik. bütün bu yazdıklarını radyoya canlı bağlantı yapıp söyleseydin, acaip reyting alırdık.

yazık olmuş :P

Friedrich Camus dedi ki...

Okur/dinler kitle parçayı dinlemek de ister azizim.
Radyonuzun şanındandır.. (:

aylak abaküs dedi ki...

Sesime pek güvenmediğim için seslendirmek niyetinde değilim ama şurada sözlerini bulabilirsiniz. Bizi -şarkı söylemezsekte- dinlemeye devam edin.

Böyle de şımarık bir radyoyuz :P

burcyni dedi ki...

satranç.penguen.biras alınganlık.

sustum

URAGAN dedi ki...

Maaşallah ya, radyo filan.
Sınır tanımayan matematikçiler diye bir grup var mıdır acaba?, birden aklıma geldi.
Kim kimdir merak ettim.
Sunucu kim, kare kim?
Sayın Camus'a katılıyorum ben de, şarkıyı dinlemek de istiyorum.
Selametle...

Yorum Gönder

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.