google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Televizyon Programı: Biri Sayıları Gözetliyor! | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Televizyon Programı: Biri Sayıları Gözetliyor!

Pazar, Eylül 02, 2007
2 elemanlı yorum kümesi


BiriSayılarıGözetliyor (BSG) 'nin televizyonlara geri döndüğünü söyleyerek başlıyoruz, evet bildiniz. BSG evine yerleşen sayılar, şimdi hallerinden pek mutlu. Ama şimdi onlar orada dursunlar, yeni bir yarışmacı adayı daha dahil olacak. Tabi, BSG 'nin üçüncüsü düzenlendiği için, gelen yarışmacının üçe tam olarak bölünebilmesi gerekir, kural böyle. Bakalım aşağıdaki yarışmacılar kendisini nasıl tanıtacaklar, bakalım hangileri süper BSG evini girmeye hak kazanacak, bakalım bütün bunlardan sonra illerden gelen paylama sonuçları nasıl değişecek?

921 sayısı : Merhaba. Yarışmaya doğal sayılar şehrinden katılıyorum. Haliyle hayata pozitif bakıyorum. Bu yüzden sizlerden beni paylamanızı filan bekliyorum. Lütfen, üçe tam olarak bölünmeye hazırım. Beni paylamak için 921 yazın, boşluk bırakın, hayatınızdaki boşluklardan birini yazın, fazla uzun sürüyorsa yine boş verin, 921'e gönderin.

-702 sayısı : Eksi sayılar ruhunu yaşamak isterseniz beni paylayın. Unutmayın, bir sayının değeri zamanla anlaşılır. Eğer üçe tam olarak bölünebileceğimi düşünüyorsanız, 702 yazın, boşluk değil, - işareti bırakın, 702 'ye gönderin.

0 sayısı: Sayı doğrusunun tam ortasında öylece durmaktan sıkıldım. BSG evinde yenilik görmek istiyorsanız beni paylayın. Pay bölümüne sıfır, payda bölümüne üç yazın ve kararınızı verin. Tam olarak bölünebileceğimi düşünüyorsanız, sıfır yazın, 0 'a gönderin.

Karar sizin, sevgili BSG severleri.

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

2 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz