google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Kenarlar için Rüya Tabirleri -1 | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Kenarlar için Rüya Tabirleri -1

Pazartesi, Kasım 05, 2007
0 elemanlı yorum kümesi



Rüya Merkezimize başvuran kısa bir |AB| kenarına kulak veriyoruz, büyük hayretler içerisinde gördüğü rüyayı okuyoruz:

Durun baştan başlayayım. Önce kendi etrafımda şöyle bir dönmeye başladım. Aslında başım mı dönüyordu yoksa, etrafımdaki eşyalar mı tam anlayamadım. İşte bunu anlamak için biraz zaman geçmesi gerekiyordu ve belirli bir zaman geçti, yani bayılmışım.

Ayıldıktan sonra, kendimi bir çember içerisinde bulmuştum. Etrafım sarılmıştı resmen. Geometri kitaplarında görmüş olduğumuz kiriş kelimesi geldi aklıma. Sonra birden kulaklarıma o garip fısıltı geldi. Ak sakallı, gözlüklü ve tek dişi kalmış bir ses "Sen kiriş oldun." diyordu. Ben bunu anladıktan sonra bile devam etti, sanki beni korkutmak istiyordu ses. Ben de haliyle korktum ve yeniden bayıldım.

Ayıldıktan sonra, yanımda başka bir kenar belirdi. Bana durmadan gülümsüyordu. Adını sordum hemen, ben teğet dedi. Onunla aramızda güzel bir açı oluşmuştu. Biz de adını "x açısı" koyduk. Bütün bunlar olduktan sonra bir defa daha ayılmayı bekliyordum ama olmadı. Bütün bunlar ne anlama geliyor. Kısmetimin çıkıp çıkmadığını merak ediyorum.

Rumuz: Pembelim kenar.

Sevgili |AB| kenarımız, diğer kenarlar gibi sen de çember içerisinde görev alabilirsin. Bunda hayret edilecek birşey yok. Yani bu bir kısmet sayılmaz. Ama şu var ki, aranızda oluşan "x açısı" gördüğü yayın yarısına eşittir. Çemberde açı konusunu unutma sakın. Bunu sana fısıltıyla söylemek isterdik ama, hem biz dede değiliz hem de durup dururken bayılmanı istemedik.
İyi uykular, tatlı rüyalar...



If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz