google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Vasiyetname İçeren Not Defteri | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Vasiyetname İçeren Not Defteri

Pazar, Şubat 24, 2008
0 elemanlı yorum kümesi


Genellikle yaşları bir hayli ilerlemiş olan birilerinin düşünmeye başladığı bir konudur, vasiyet yazmak. Filmlerde gördüğümüz kadarıyla sağlık nedenleri yüzünden hazırlanmaya karar verilir, sonra da avukatlar tarafından onaylanır. İşte böylece her şey tastamamdır. Biz bu hususta bir derleme yaptık. Bakalım sevgili dostlarımızın miras bıraktıkları kıymetli eşyaları neler?



Kare

-Köşelerimde yıllarca yaşamış, 4 tane 90 derecelik açıdan herhangi bir tanesi, sevgili dördüz dostlarım olan ABC, CDE, FGH ve KLM üçgenlerine bırakılacaktır. Tabi, bu sayede onların birer dik üçgen olmasını sağlayabilirim. Yaşarken göremedim ama olsun, sonunda düşlerim gerçekleşecek.

- Birbirlerine eşit olan kenarlarımı organ nakli bekleyen sevimli bir yavrucağa kalmasını isterim.

-Köşegenim ise, sevgili eşime kalsın. Bir türlü kullanmak nasip olmadı, halbuki eşim benden isteyip dururdu, ben vermek istemezdim, bak şimdi de istiyor ama hayır, biraz daha sabretmesi lazım.



Daire

-İçimde taşıdığım ve kimselerin görmediği bir altın yarıçapım var, bu küçük kızıma kalsın.

-Pi sayısı ile olan dostluğumuzu aileme emanet ediyorum. Boş zamanlarında onu ihmal etmesinler.

Paralel kenar

-En büyük özelliğim olan birbirine paralel olan kenarlarımı Kızılay’a bağışlıyorum.

-İçimde taşıdığım yüksekliğimi ihtiyaç sahibi bir üçgene armağan ediyorum. Tabi, uzunluğuna dikkat edilmesi lazım, yani sonuçta zorla güzellik estetik merkezlerinde olur.

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz