google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Örneklerle Komik Spam Mail | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Örneklerle Komik Spam Mail

Çarşamba, Nisan 09, 2008
7 elemanlı yorum kümesi


Komik Mail Servisi -Posta kutumuza istemeden gelen sevimsiz spam mail sayısı sürekli bir artış gösterir. Bu artışla beraber, bu e-mektupların içerdiği yalancılık ve düzenbazlık numaraları da haliyle yükselişe geçer.


Şimdi hazırladığımız bu örnek spam maili yazarken, bir ara efsane olmuş Nijeryalı arkadaşların yazdıklarından esinlendik. Üstelik bununla yetinmeyip, bu spam e-postaya cevap bile yazdık. Dileriz, kazdıkları kuyuya düşerler ve dileriz bir atasözümüz daha gerçekleşir.


(Hatırlatmakta fayda var, spam mailler genellikle ev adresi, müşteri numarası gibi özel bilgilerinizi ele geçirmek için büyük uğraş gösterirler. Neyse, işte geliyor, ilki.)



Merhaba,

Bizler, çember ve daireler için durmadan çalışan pi sayısı adına bir cemiyet kurduk. Amacımız, pi sayısının kaybolan rakamlarını bulmak. Bu sayının herkes gibi sadece son iki basamağını biliyoruz. Bu yüzden normal olarak, 3,14 kullanıyoruz. Halbuki, diğer basamaklardaki rakamları bulabilirsek, bu pi sayısı daha çok işimize yarayacaktır.

Derneğimiz, bizim gibi düşünen insanlarca kısa sürede büyük bir ilgi gördü. Diğer sivil toplum kuruluşları ve görsel basın tarafından hayli alkış aldık. Pi ‘nin diğer basamaklarında yaşayan sayıları aramak için dernek üyeleriyle büyük bir arama tarama faaliyetlerine giriştik. Ama tabi, şu ana kadar pek başarıya ulaşamadık. Hayır, doğru yerde aradığımıza eminiz, evimizin arkasına bile baktık mesela.

Şimdi, bizim bu mücadelemizi desteklemek isteyen gönüllülere ihtiyacımız var. Lütfen, bize kredi kartı numaranızı iletin. Pi’ye yardım etmek, herkes gibi sizin de bir göreviniz olmalıdır. Bu arada, kredi kartı numaranızı yazmayı unutmayın demiş miydik? Lütfen yazın.

Pi derneği olarak sizleri çok seviyoruz.


Sevgili Pi Derneği,

Sizlere verecek kadar paramız yok çünkü elimizde avucumuzda ne varsa “E sayısını koruma ve kollama” derneğinin kurulması için kullandık. Derneğimizin amaçları, neredeyse aynı. Bildiğiniz gibi E ‘de Pi gibi sabit bir sayı ve ne yazık ki, bu E sayısı da birçok basamağındaki rakamları kaybetmiş. Ama ne yazık ki, sizin gördüğünüz kadar ilgi gelmedi. Derneğimizin kapısından kedilerden başka kimse girmedi.

Bize yardım etmek isterseniz, kredi kartı numaranızı yazın. Unutmayın ki, E sayısı da özgürlüğü hak ediyor. Tıpkı diğer sabit sayılar gibi!

resim: schwa

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

7 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Adsız dedi ki...

Ehuehu cevabı siz yazdınız değil mi? Ne komik yahu, fıkra gibi!

Bu arada size bir mim gönderdim,artık uygun bulursanız! Saygılar iyi çalışmalar...

abaküs dedi ki...

beğendiğinize sevindim, örümcek :)

mim'in içeriği pek hoşuma gitmedi. (benim kişisel görüşüm) bundan ötürü gereksiz buldum. anlayışla karşılarsınız, umarım. size de iyi çalışmalar.

Adsız dedi ki...

tamam ülen zırlamayın hem pi sayısına hem de e sayısına yardım edeceğim...

ben de şu sıralar x'i arıyorum. siz de onu bulmak için bana yardım edeceksiniz ama.

yalnız şu sıralar x'i dağda bayırda ararken cipimin benzini bitti. biliyorsunuz, cipler çok yakıyor. bir el atsanız şu depoya, çok makbule geçer valla. Bende dolar çok, benzinci abi YTL istiyor o yüzden yoksa.. siz bana depoyu dolduracak cüzi bir miktar çıkarsanız, ben daha sonra size tomar tomar dolar veririm...

yani inşallah :))

abaküs dedi ki...

bu böyle gitmez! bireysel çabalarla başarı mümkün olur mu, hiç? x sayısını temsilen bir dernek daha kurulmalı. birden çok bilinmeyenli denklemler bu dernek içinde kolayca çözüme kavuşabilir, hem.

fikir güzel ama, isim konusunda kararsızlık yaşıyorum.

"bilinmeyenlere yardım derneği" nasıl acaba? hayır, kapıda gazeteciler benden bir açıklama bekliyor. yoksa sabaha kadar düşünürdüm :P

Onur Arslan dedi ki...

hehehee spam diyince gayet ciddi bir şey var sanmıştım. Ben bir ineyim sitenin derinliklerine eminim malzeme çıkacaktır.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz