google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Sayılara Sorduk: En çok kimi dinlersiniz? | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Sayılara Sorduk: En çok kimi dinlersiniz?

Perşembe, Eylül 04, 2008
0 elemanlı yorum kümesi



Elimize mikrofonumuzu alıp yoldan geçen sayılara sorduk: 'En çok kimleri dinliyorsunuz?' diye. İşte aldığımız yanıtlar:

13:

In Flames. Yorucu bir iş gününün ardından stresimi atabiliyorum sayelerinde, biliyorsunuz sayı doğrusu üzerinde çalışmak en çok kafayı yorar, annem kafamın daha çok yorulacağını söylese de dinlerken ilginç bir şekilde dinleniyorum ben.

1:

İncesaz dinlerim ben, dinlerken de uyurum. Uyandığımda bütün günün yorgunluğunu üzerimden atmış olurum, çok huzur verici sakin melodiler..

7:

Bana 'şanslı yedi' yakıştırmasını yapan Placebo tabii ki de. İş dönüşü arabada dinlemek daha bir keyifli oluyor ama sayı doğrusu trafiği için biraz riskli tabii.

17:

Teoman dinlerim ben, daha onyedi onyedi onyedi onyediymişim ya, ihih.

216:

Nil Karaibrahimgil dinlerim ben, çok keyifli şarkıları var. Özellikle Madonna Olacakmış'ın bitiminde başlayan Aptal Kovboy bin eti puf gücünde etki bırakır bünyemde.

21:

The Cranberries dinlerim ben, twenty one diye bir şarkıları var, özellikle de onu çok severim.

Gördüğünüz gibi sayılar müzikle ilgililer ve anladığımız kadarıyla da onu çok seviyorlar. Biz de müziksiz bir matematik ve matematiksiz bir müzik düşünemiyoruz zaten.

Müzik ve matematikle kalın efendim.

(resim)

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz