Özel Arama

E-posta gelen kutusu

Komik Mektup- MSN Gelen Kutusundaki bir e-posta, bizleri pek heyecanlandırdı. Okurken gereksiz heyecan, hüzn-ü komik, sayılamayacak kadar umut, biraz da yüzümüze gözümüze yayılan sevinç yaşadık. İşte, o e-mail geliyor:

Mikhail Gromov_66@abelödülübenim.com :

Sevgili Aylak,
Dün rüyamda iki tane ödül töreni görmüştüm. Birisi Abel Ödülü, diğeri Blog Ödülleri içindi. İşte bu törenler meğer birbirlerine çok yakınlarmış. Öyle yakınlarmış ki, sayı doğrusunda yan yana poz veren 1 ve 2 gibilermiş. Madem bu kadar yakınlar ve madem ben rüya görüyorum, o zaman bu iki kapıyı karıştırırım. Ki zaten öyle yapmışım. Yanlış kapıyı seçtiğim için "2009'un en müşkülpesent blog yazarı" mükafatı benim olmuş. Bir de üzerinde ismim yazılıyordu. İyi ama bu nasıl olurdu?

Derken, aklıma sen geldin. Sonra okunmayan blog siten geldi. İşte pek gereksiz bulduğum yazıların, dahası anlamsız röportajların geldi. Elimde senin ödülünle gereksiz yere çokca poz verdim. Verdiğim pozların sayısını hesaplamaya giriştim. Ama sonra vazgeçtim. Fotoğraflarda hep düşünceli çıkacak değilim.

Aylak çocuğum, az önceki paragrafta yazılanları ancak rüyanda görürsün.Hatta dur dur, bir önceki paragrafı da gör.. İşte madem rüyanda bunları görüyorsun, oradan ödül törenlerinin yapıldığı yere gel. Sırayla rüyalarımızı jürinin önünde anlatalım. Onlar en iyisini nasıl olsa bilirler. Bizi değerlendirsinler. (Ama aynı rüyamızda yapsınlar.) Ben bunu istiyorum. Öyle büyük ödül 700 bin avro imiş, bana ne!

Saygılar Geometrov

Dipten Gelen Not: Şaka ve bu e-posta bir yana, "geometriye devrimci katkılarda bulunduğu" kalıbıyla ne anlatılmak isteniyor. Tez vakitte yanıt buluna!

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 elemanlı yorum kümesi: on "E-posta gelen kutusu"

Yorum Gönder

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.