google-site-verification=Q6ZwQRXiOaJnqS-cgg4nFfP_c10yadaNmmrIUXuvb9w Sevgi ve Aşk Üzerine Belirsizlik | aylak abaküs*



Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

Sevgi ve Aşk Üzerine Belirsizlik

Çarşamba, Mart 04, 2009
0 elemanlı yorum kümesi


Aşk Mektupları Servisi - İçinde fazlasıyla sarı bir hüzün, kırmızı bir sevgi barındıran bir yazı ile yeniden karşınızdayız. Yarenlerim! Okuma parçasını bitirdikten sonra, mutlu aşkların olmadığına, üstelik platonik aşklar kadar belirsizlik taşıyan başka kara sevdalar olduğuna inanacaksınız. Safsınız biraz, o yüzden. :)

Konuk yazar, Matematik Öğretmeni Harun Eşkar 'a teşekkürler!

Reel olmayan çok karmaşık bir yaşam sürüyorum. Artık teğet ilişkilerinin bir parçası olmak istemiyorum. Sınırları sonsuz ve bilinmeyenin, hiçliğe doğru gittiği bir dünyada yapayalnızım. Nerdesin?


Artık seni çözemiyorum. İlk tanıştığımız yıllardaki o en sade halini özledim. Ortada iki ifade var gibi gözükse de aslında ikisi de aynı ifade. Çift katlı otobüs misali uzun bir süredir bu seviyi kollarımda, omuzlarımda taşıyorum. Tepem attı artık kusura bakma. Benim sevgi sözlerimi hep yanlış anlıyor; bir artı bir eksi işaret atıyorsun. Aslında tüm bu sorunların çözümü bir ve tek: Oturup bu aşkın başlangıç noktasını, nerden nereye geldiğini konuşup, tüm olan bitenin bir resimini çizmeliyiz. Bizi ayıran ve her şeyin birden değişmesine sebep olan dönüm noktasını bulmalıyız. İlişkimizin içerisindeki ekstrem noktaları tartışmalıyız. Senin benden uzakta, orada inat edip duracağına, gel tüm bu yaşananları bu işin orijininde tartışalım.



"Hangi parayla evleneceğiz?" sorusunu dır-dır haline getirmekle kalmayıp pembe dizilerde olanlardan bahsediyorsun. Evet, başkalarında parabol olabilir. Bir işte sürekli çalışmıyor olabilirim. Seni ve aileni utandırmayacak onların kaldırabileceği sürekli bir işe girmek için adımlar atmıyor sanma! Ama sevgili sen de biliyorsun ki, aşk dizilerde anlatılanlardan çok farklı... Diziler eninde sonunda bir yalana yakınsıyorlar. Fakat ben hiç yalan söylemedim sana.


İsmail YK ‘dan daha yüksek sesle sesleniyorum sana, nerdesin? Gel ve bu aşkı içine düştüğü belirsizlikten kurtaralım. İstersen eskiden olduğu gibi tam gaz, bas gaza bu sevdayı yaşayalım.
İstersen sadeleşmiş hızlı bir çözümle; ayrılık ile çözelim bu belirsizliği. Ki bunun sonucunda emin ol beni sizin evin karşısındaki L’Hospital kliniğine yatırırlar.

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 elemanlı yorum kümesi:

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.

Sitenin yazarı

Erdinç Korkmaz