Özel Arama

Nasreddin Hoca Şenlikleri (50.)



Ünlü mizah ustası Nasreddin Hoca için eğlenceler başlasın! İşte gün gün şenlik programı...


Kıvrak zekası, nüktedan kişiliği ve insanlara verdiği öğütleri, felsefesi, her çağa ve zamana uyarlanabilecek sözleri ve davranış biçimiyle insanlığa ışık tutmaya devam eden Milli Kültürümüzün en önemli şahsiyetlerinden biri olan Nasreddin Hoca’nın daha iyi tanıtılması ve anlaşılması için yurt içinde ve yurt dışında bilimsel, kültürel sanatsal ve eğitsel birçok etkinlikler düzenlenmektedir.[bak: akşehir bel]


Dip Not: İlkokul 5. sınıfta bir keresinde Nasreddin Hoca olmuştum. Başlarda halimden memnun değildim pek, olmayan sakallarım yüzünden yüzüm yapıştırıcı içinde kalmıştı. İlkin uhu biraz yaktı beni. Ama bütün bunlara katlanmalıydım. Ben bir mizahçıydım. Sahnede bir duruşum olmalıydı. Diğer Nasreddinlerden farklı olmamalıydı. Ve bütün bunların hepsi neredeyse oldu. Sonra bir alkış başladı. Alkışların "Tavşanın suyunun suyu" için olduğu açıktı. Çünkü diğer Nasreddinler bile bunu yapabilirdi. Keramet fıkradaydı. Bir de kavuğunda ve sakalındaydı :)
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 elemanlı yorum kümesi: on "Nasreddin Hoca Şenlikleri (50.)"

Yorum Gönder

Yorumlarında isimler veya takma isimler mutlaka yer alsın. Türk diline aykırı olmasın. Şöyle olsun, böyle olsun.